Oferta dla wspólnot mieszkaniowych
Firma Clean Space oferuje profesjonalne utrzymanie czystości na terenach wspólnot mieszkaniowych w Mińsku Mazowieckim, Warszawie i Siedlcach. Dbamy o klatki schodowe, parkingi, garaże, chodniki, przyległe tereny zielone.
Dysponujemy profesjonalnym sprzętem sprzątającym oraz używamy sprawdzone środki chemiczne. Z powierzonych prac wywiązujemy się rzetelnie i sumiennie. Nie sprzątamy na wyścigi, ponieważ wiemy, że najlepszą rekomendacją jest zadowolony klient. Zachęcamy do kontaktu przedstawicieli wspólnot mieszkaniowych oraz zarządców budynków. Gwarantujemy owocną współpracę!
Przykładowy zakres wykonywanych czynności:
Czynności do wykonania wewnątrz budynku:
- codzienne zamiatanie, zbieranie, odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń budynku
- przeznaczonych do ogólnego użytku, bieżące odkurzanie parapetów, tablic, czyszczenie wycieraczek,
- omiatanie pajęczyn na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych,
- mycie klatek schodowych, korytarzy i kabin wind,
- mycie parteru, wejścia do budynku,
- mycie lamperii, balustrad, grzejników,
- mycie okien i drzwi,
- mycie szyb w bramach wejściowych,
- wykonywanie dezynfekcji wiat śmietnikowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku.
Czynności do wykonania poza budynkiem:
- zamiatanie chodników i jezdni osiedlowych,
- opróżnianie koszy na śmieci,
- usuwanie śliskości i gołoledzi przy użyciu piasku, soli
- pryzmowanie śniegu z chodników, jezdni osiedlowych i parkingów,
- pielęgnowanie zieleńców, kwietników i krzewów, a w tym
- usuwanie śmieci z trawników,
- usuwanie trawy z chodników i opasek wokół budynku,
- koszenie trawy wokół budynku,
- grabienie terenów przyległych,
- przycinanie żywopłotów.
Inne czynności:
- wywieszanie i zdejmowanie flag w dniach świąt i uroczystości państwowych,
- utrzymywanie w należytym porządku i estetyce gablot informacyjnych na klatkach schodowych,
- usuwanie z budynku oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku: ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Administratora i Zarządu,
- zawiadamianie Administracji o: dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadach w budynku, stwierdzonych faktach nie wywożenia nieczystości, rażących lub uporczywych wypadkach naruszania regulaminu porządku i dewastacjach mienia,
- wykonywanie innych czynności nie wymienionych bezpośrednio w niniejszym zakresie, według życzenia Klienta.
Cenę za wykonanie usług przygotowujemy dla każdego naszego klienta indywidualnie, ponieważ zależy ona od wielu istotnych czynników:
- metrażu powierzchni,
- specyfiki zabrudzenia
- częstotliwość sprzątania,
- zakresu wykonywanych czynności,
- rodzaju używanych środków,
- indywidualnych życzeń klienta.